Ses Hizmetleri




Telefon Santralleri

Kurumlar için verimlilik, kaliteli iletişim ve sürdürülebilirlik en önemli değerlerdir. Ağ ortamında, profesyoneller sadece kendi başına çalışmaz ve diğer meslektaşlarıyla arasında yerel veya uzak bölgelerde işbirliği yaparlar. Tümleşik Haberleşme, iletişim ve işbirliği için daha basit ve kolay bir şekilde sunduğu ara yüz ile bu değerleri sunan en iyi çözümdür. Avaya-Alcatel-Telesis- Karel-LG kurumsal UCS, SMB ve LME ortamı için özelleştirilmiş iletişimi tek noktadan sağlayan sunucu tabanlı bir uygulamadır.

İşletmeler, daha fazla ve daha zorlu multimedya iletişim ve kesintisiz bağlantı talep ediyor. Sunucu tabanlı veritabanı ve yerindelik bilgisi istemcilerine gerekli, bu vasıtayla sunucu tabanlı ve bireysel müşteri iletişim ekranı GUI üzerinden kişisel çağrı yönlendirme tablosunu ayarlayarak iyileştirebilirsiniz. Uygulama paylaşımı, çoklu katılımcı video ve ses konferans sayesinde kurumsal işbirliğini güçlendirerek rakiplerinize karşı size avantaj sağlar. Üçüncü parti uygulama desteği sayesinde eski alışkanlıklarınızı değiştirmeden daha bütünleşmiş bir yapıda aynı özellikleri kullanabilirsiniz. UC Outlook takvim ve 3 parti DB desteği Outlook, ACTI!, Goldmine ve MS Excel formları ile entegre çalışır. Ayrıca, mobil istemci sayesinde mobil ortamlar için iletişim ve birlikte çalışma deneyimini geliştirir.



VİDEO KONFERANS SİSTEMLERİ

Konferans Sistemleri Arıcell  video konferans sistemlei çözümleriyle tümleşik iletişim altyapınızı güçlendirir. Her boyuttaki işletmelerde uygulanabilecek sesli ve görüntülü konferans çözümleri, işletme içi iletişimi güçlendirerek karar alma mekanizmasının daha hızlı ve verimli çalışmasını sağlar. 

Konferans sistemlerinde, Ericsson-Avaya - Alcatel- çözümleri, ihtiyaçlarınıza uygun tasarlanarak üçüncü parti çözümlerle entegre olur. iPECS UCS ‘de buluşturulan bu özellikler çoklu ortam işbirliği için ideal çözümdür:

  • UCS Masaüstü ve Mobil istemci ile bire bir video araması
  • Her zaman ve her yerde yüz yüze konferans
  • Maks. altı katılımcılı ve sekiz grup video konferans (Cep telefonunda yalnızca 1:1'i destekler)
  • QCIF, CIF, 4CIF video çözünürlüğü
  • Ad-Hoc (Geçici) Konferans
  • Benimle buluş konferansı ve e-posta bildirimi
  • Konferans esnasında uygulama paylaşımı
  • Uzaktan izleme, Anlık görüntü, Kaydetme
  • Sunum modu (1:32)



Call Center Uygulamaları-

Arıcell, sunduğu tümleşik haberleşme çözümlerini yerli call center uygulamalarıyla entegre şekilde müşterilerinin iletişim altyapısını en yüksek verimle kurmaktadır. Tegsoft®, uzun yıllardır telekomünikasyon sektöründe edindiği bilgi birikim ve deneyimlerini, tamamen Türk mühendisliği ile geliştirmiş olduğu çağrı merkezi ürünü TegsoftCC’de birleştirmiştir. Gelişmiş call center uygulamasıyla;

  • Tamamen Web tabanlı Takım bazlı Çağrı Merkezi Yönetimi
  • Web tabanlı Müşteri Temsilcisi arabirimleri; Tek ekrandan Inbound (Gelen Çağrı), Outbound (Giden Çağrı), web-chat, email çağrısı karşılama
  • Uzak Müşteri Temsilcisi desteği ile evden çalışma imkanı
  • Free-seating, Müşteri Temsilcilerinin farklı yerlerde oturması imkanı (Müşteri Temsilcisi bazında rapor takibi etkilenmez)
  • Sebepleri ile Müşteri Temsilcisi mola takibi
  • Gelişmiş CRM özellikleri
  • Proje / Müşteri bazlı karşılama ve Kuyruk yönetimi
  • Supervisor / Takım lideri tanımlama ve yönetimi
  • Anlık ve Tarih aralığında yetki tabanlı raporlar
  • Web tabanlı ses kayıt bulma, dinleme ve arşivleme
  • Preview, Progressive Dış Arama Modülleri ile otomatik dış arama kampanyaları gerçekleştirme
  • Talep ve Şikayet Yönetimi Modülü
  • TTS (Text to Speech) Entegrasyonu
  • Otomatik Anket uygulaması
  • Programlanabilir IVR
  • Şikayet Yönetimi, Kaynak Yönetimi gibi çeşitli uygulamaların entegrasynunu gerçekleştirebilirsiniz.





Arı Telekomünikasyon Hizmetleri Elektrik İnşaat Turizm Tic. ve San. Ltd. Şti.
Adres / Adresses : 187.Cadde 131 / 39 Gimat - ANKARA Telefon / Phone : 0 312 387 53 87 - Faks : 0 312 387 30 30